23 Ocak 2015 Cuma

Koşmaya Başlamak İçin En Güzel Motivasyon

Merhabaaa, sizi bilmem ama bu kış aylarının benim üzerimdeki etkisi, gözle de görülebilir olan kilo :(
Şu hafif tontik hallerimden kurtulmak için bazı sabahlar koşmanın iyi olacağına karar verdim. 
Resimde gördüğünüz üzere topladım saz arkadaşlarımı ve çıktım yola. 
Şimdi size bir süredir kullandiğim RunKeeper aplikasyonundan sözetmek istiyorum.
Bu, ne kadar süreyle koştuğunuzu, ne kadar mesafe katettiğinizi ve ne kadar kalori yaktığınızi hesaplayan bir program. 
Tamamen ücretsiz fakat daha profesyonel kullanmak istiyorsaniz RunKeeper Elite üyeliğini satin alabilirsiniz. Bu üyeliğin, arkadaşlarinizin yaptiğini sporu takip etme ve spor eğitmenlerinden oluşan bir grupla sürekli irtibat halinde olmaniz gibi güzellikleri mevcut. 
Activity kısmında koşu, yürüyüş, yüzme, tırmanma ve bisiklet gibi bir çok seçenek mevcut. Başlamak icin yapacağınız aktiviteyi seçin. 
Sizin için bir harita ve müzik listesi de veriyor eğer isterseniz. 
Aktivitenizin sonunda ne kadar sürede kac km mesafe katettiğinizi ve harcadiğiniz kaloriye gösteren bir sayfa cikiyor. Çalışmalarinizi isteğe göre haftalik, aylik ve yıllık olarak arşivleyebilirsiniz. İsterseniz facebook ve twitter ile senkronize olup, arkadaşlarınız ile depaylaşabilirsiniz. Benim bugünkü özetim şu şekilde
Başlangıç olarak 4 km fena değil sanirim. Eğer siz de  RunKeeper'ı beğendiyseniz, bu haftasonu hepinizi koşuya bekliyoruuum, bakın bekliyorum ;)



15 yorum:

  1. alan adınız çok iyi yayın hayatınızda başarıla dileriz.bir spor sever olarak paylaşım yaptığınız uygulamalar çok iyi teşekkürler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tesekkur ediyorum. Alan adimi begenmenize cok sevindim cunku hala bi sacma geliyodu kulagima :)) sevgiler

      Sil
  2. Başarılarının devamını dilerim bebek :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sagol bebek, senin begenmen cok degerli biliyosun ;)

      Sil
  3. Çok güzelmiş. Kilo vermek için etkili bi paylaşım. Teşekkürler.
    ciziyorumdikiyorum.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil
  4. Çok güzelmiş beni koşmaya degilde tempolu yuruyuşe bekle.Sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benimki de pek kosmak gibi olamadi zaten :))

      Sil
  5. Ben yurumeyi tercih edenlerdenim...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hic farketmez onemli olan azicik hareket bence :)

      Sil
  6. Bende artık spor yapmaya başlasam iyi olur en azından merdivenleri çıksamda yeter :D
    Bu arada blogunuzu çok sevdim ve takip etmeye başladım bende bloguma beklerim :)
    www.mehtapslifestyle.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tesekkur ederim begendiginiz icin, ben de sizi takipteyim ;)

      Sil
  7. İnsanı gaza getirebilecek bir uygulama ;)

    YanıtlaSil
  8. Güzel bir uygulama ama benim vaktim yok ki :( kilo aldı başını gidiyorrr :( sevgiler blogkizsalseyler

    YanıtlaSil